Известие

Collapse
No announcement yet.

Спор за смяна на ангренажен ремък на алфа 156+други марки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
    На времето са ме учили как се прави на лада петица и така си го правя и до днес,
    Изпитана методика е, но техниката се промени доста от времето на лада петица......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      Изпитана методика е, но техниката се промени доста от времето на лада петица......
      Много точно каЗано.
      Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
      Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Това за твоята кола ли става въпрос? Вариаторчето как е?
        Доколко имам опит всичко работи добре да чукна на дърво.
        Амбицията е последното убежище на неудачника

        Comment


        • #34
          Сега значи се замислям защо аджеба съм дал толкова пари за пети еи така просто да ги имам в сервиза?!Можело да си взема маркер за 5 лева и готово.Хора,не си играите с оганя.От последните 30-40 алфи само една доиде зацепена както трябва и тя беше форумна,варненска,145 КуВе.Вси4ко друго беше мармалад.
          164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991

          Comment


          • #35
            При мен работата е 50:50 може би от колите които съм правил.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #36
              Карам 156 1,8 ТС . Смених и ремък,ролки и след като се качих не вървеше нормално над 4000 оборота нямаше този вървеж както преди това.Може ли ако не са го зацепили ремъка,за това да не върви като хората и да е бавна колата все пак 144 коня..

              Comment


              • #37
                Може. И все пак има един субективен момент - ак одосега си карал кола 260 коня, тая може да си е екстра и да ти се струва, че не върви... И обратно - ако си карал досега 60 коня, тая дори и незацепена правилно ще ти се струва змей
                Най-добре отиди в друг сервиз в който си сигурен, че имат петите за зацепване и знаят какво да правят с тях (щото има и такива, дето ги държат за украса да ги показват на клиентите само) да проверят щом те съмнява зацепването...

                Comment


                • #38
                  Проблема е,че карах 146 1,4 и след ремонта на 156-цата която взех ми се струва,че миналата ми кола върви като тази а разликата е 40 коня..Определено нещо след ремонта(ремъка) не е като хората

                  Comment


                  • #39
                    Е щом си карал вече туйнспарк трябва да знаеш как работи нормално... А иначе има и един позитивен момент - за вървежа не знам, но като се оправи всичко ще разбереш, че тая също така и харчи колкото предишната (което е добре в твоя случай щото си ъпгрейднал пауъра)

                    Я кажи къде са ти го слагали тоя ремък..?

                    Comment


                    • #40
                      хаха ,да да така е..само трябва да отстраня проблема..надявам се да е това защото иначе незнам..

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от viksans Покажи съобщение
                        Проблема е,че карах 146 1,4 и след ремонта на 156-цата която взех ми се струва,че миналата ми кола върви като тази а разликата е 40 коня..Определено нещо след ремонта(ремъка) не е като хората
                        Петички си трябват петички, това бай ти Иван в квартални с белези и т.н...
                        156 2.4JTD 136+ PS

                        Comment


                        • #42
                          Хахахха да

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от viksans Покажи съобщение
                            Карам 156 1,8 ТС . Смених и ремък,ролки и след като се качих не вървеше нормално над 4000 оборота нямаше този вървеж както преди това.Може ли ако не са го зацепили ремъка,за това да не върви като хората и да е бавна колата все пак 144 коня..
                            Аз като си правих експеримента с моята без пети беше същата картинка за кола 155 коня /уж/ вървеше като 90 примерно .. от 4000 нагоре не се случва нищо. Нямаше детонации, палеше от раз, не харчеше, но и не вървеше. След петите - няма вече нищо общо. Часовник не съм ползвал.
                            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                            Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                            Comment


                            • #44
                              аха,точно така и с мен...направо се стърках човек..като знам преди кака вървеше и след ремонта направо се едно 90 коня

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от viksans Покажи съобщение
                                аха,точно така и с мен...направо се стърках човек..като знам преди кака вървеше и след ремонта направо се едно 90 коня

                                Ми тя е горе долу толкова... +20 коня
                                sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                                Comment

                                Working...
                                X