Първоначално публикувано от nicola 59
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Спор за смяна на ангренажен ремък на алфа 156+други марки
Collapse
X
-
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеИзпитана методика е, но техниката се промени доста от времето на лада петица......
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеТова за твоята кола ли става въпрос? Вариаторчето как е?Амбицията е последното убежище на неудачника
Comment
-
Сега значи се замислям защо аджеба съм дал толкова пари за пети еи така просто да ги имам в сервиза?!Можело да си взема маркер за 5 лева и готово.Хора,не си играите с оганя.От последните 30-40 алфи само една доиде зацепена както трябва и тя беше форумна,варненска,145 КуВе.Вси4ко друго беше мармалад.164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991
Comment
-
При мен работата е 50:50 може би от колите които съм правил.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Карам 156 1,8 ТС . Смених и ремък,ролки и след като се качих не вървеше нормално над 4000 оборота нямаше този вървеж както преди това.Може ли ако не са го зацепили ремъка,за това да не върви като хората и да е бавна колата все пак 144 коня..
Comment
-
Може. И все пак има един субективен момент - ак одосега си карал кола 260 коня, тая може да си е екстра и да ти се струва, че не върви... И обратно - ако си карал досега 60 коня, тая дори и незацепена правилно ще ти се струва змей
Най-добре отиди в друг сервиз в който си сигурен, че имат петите за зацепване и знаят какво да правят с тях (щото има и такива, дето ги държат за украса да ги показват на клиентите само) да проверят щом те съмнява зацепването...
Comment
-
Е щом си карал вече туйнспарк трябва да знаеш как работи нормално... А иначе има и един позитивен момент - за вървежа не знам, но като се оправи всичко ще разбереш, че тая също така и харчи колкото предишната (което е добре в твоя случай щото си ъпгрейднал пауъра)
Я кажи къде са ти го слагали тоя ремък..?
Comment
-
Първоначално публикувано от viksans Покажи съобщениеПроблема е,че карах 146 1,4 и след ремонта на 156-цата която взех ми се струва,че миналата ми кола върви като тази а разликата е 40 коня..Определено нещо след ремонта(ремъка) не е като хората156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от viksans Покажи съобщениеКарам 156 1,8 ТС . Смених и ремък,ролки и след като се качих не вървеше нормално над 4000 оборота нямаше този вървеж както преди това.Може ли ако не са го зацепили ремъка,за това да не върви като хората и да е бавна колата все пак 144 коня..Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената
Comment
-
Първоначално публикувано от viksans Покажи съобщениеаха,точно така и с мен...направо се стърках човек..като знам преди кака вървеше и след ремонта направо се едно 90 коня
Ми тя е горе долу толкова... +20 коняsigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
Comment